۱۳۸۶ دی ۱۲, چهارشنبه

مال بد بیخ ریش صاحبش! (خداحافظی با بالاترین)

1- بالاترین به طور مشخص شمشیر را از رو بسته. انتخاب کاربری با عقاید و گرایشات تند و آشکار مذهبی و وابستگی او بالاترین balatarinبه یکی از بدنام‌ترین محافل و گنگ‌های بالاترین به عنوان عضو جدید تیم مدیریت، آن هم درست یک روز بعد از بمباران لینک‌های مذهبی و اعتراض کاربران غیر مدهبی به این موضوع و مظلوم‌نمایی‌های مذهبی‌ها بی‌معنی نمی‌تواند باشد.
2- بالاترین تا به حال در تنش‌ها و درگیری‌های بین کاربرها و همچنین در مناسبت‌ها و اخبار داغ نسبتاً بدون جانب‌داری و بی‌طرف اداره می‌شد اما به مرور این رویه در حال تغییر است و رفتار آن روز به روز بیشتر جانبدارانه و غیر قابل قبول می‌شود.
3- علی در گذشته به شدت با کاربر دیگری به نام کیا آرین درگیری کلامی داشته و دو طرف بارها به یکدیگر پریده بودند. علی، کیا را بارها مسخره کرده و کیا هم در مقابل به او اتهام‌های به ظاهر بدون سند و مدرکی می‌زد که این موضوع با تحریک دائمی علی و مسخره کردن و دنبال کردن کیا توسط علی در تمام لینک‌ها و ایجاد جنجال همراه بود و در مقطع زمانی خاصی بالاترین هر روز شاهد تنش بین این دو کاربر بود.
4- علی یکی از اعضای فعال محفل بسیار بدنامی بود که در برهه‌ای در بالاترین بسیار تنش ایجاد کرد و رفتارهای جنجالی و تشنج‌‌زای آن کاملاً‌محیط بالاترین را تحت تاثیر قرار داده بود و تنش‌ها به حدی بالاگرفت که مدیران بالاترین ناچار شدند رسماً محفل‌ها را غیر قانونی کنند و برای عملی کردن این موضوع هم برای کامنت‌های زیر یک لینک محدودیت زمانی 4 روز گذاشتند تا محفل نتواند به حیات خود ادامه دهد اما در عمل این قانون تنها موجب زیرزمینی‌شدن این محفل بدنام و مخفی کاری بیشتر از جانب اعضای آن شد.
5- مخفی کاری اعضای این محفل پیش از این هم وجود داشت به این صورت که به طور هماهنگ و سریع به یک لینک منفی می‌دادند تا حذف شود و از چشم دیگران مخفی شود ولی آنها چون قبلاً در آن لینک رای داده بودند می‌توانستند به گفتگو در زیر آن ادامه دهند که به طور مشخص یک بار کسی گفتگوهای یکی از این لینک‌ها را افشا کرد که سه تن از اعضای محفل در آن علناً‌ مشغول نقشه کشیدن برای آزار و حذف کاربران دیگر بودند.

6- در همان لینک اعلان انتخاب علی به بالایاری، کیا آرین (بالتازار) و دو کاربر دیگر که از اعضای فعال همان محفل مافیایی معروف بودند با یکدیگر وارد مشاجره‌ای شدند که به توهین کاربری به نام کلاغ سفید که به اعتراف خودش حساب کاربری مسدود شده‌ی ققنوس هم متعلق به او بوده به پدر کیا منجر شد. همان عملی که یک بار دیگر با کاربر دیگری به نام خیابان شماره 11 کرده بود و منجر به دعوای کلامی شدید و متعاقباً مسدود شدن حساب هر دو کاربر شده بود. در این لینک با کمال شگفتی به بالتازار و پدرش توهین شد و بلافاصله حساب کاربری او مسدود شد اما دو نفر دیگر که به همان نسبت در دعوا و توهین شریک بودند با استفاده از رانت هم محفلی با بالادار جدید به راحتی به ادامه‌ی کار خود مشغولند.
7- کاربر دیگری به نام شانن هم در اعتراض به این موضوع حساب خود را به کیاآرین داد اما آن حساب هم به سرعت مسدود شد.
8- در دعواهایی که کیا آرین همیشه با علی داشت بیشتر این نکته تکرار می‌شد که علی به دلیل روابطی که با مدیران بالاترین دارد احتمالاً به IP و مشخصات کاربران دسترسی دارد اما این موضوع از طرف علی نفی می‌شد و غالباً‌ تکرار این ادعا از جانب کیا آرین منجر به مسدود شدن حساب کاربریش می‌شد. چند هفته‌ی پیش کاربر دیگری به نام مردوک هم درباره‌ی دسترسی افراد خاصی به مشخصات کاربران اظهار نظر سربسته‌ای کرد و حسابش به سرعت بسته شد. نهایتاً در لینک مدیر شدن علی کاربری به نام mohsen_f23 درباره‌ی دسترسی علی به اطلاعات کاربران سوال کرد و بلافاصله حسابش بسته شد.

9- کلاغ سفید، صاحب آی‌دی مسدود شده‌ی ققنوس، آغاز، صاحب آی‌دی مسدود شده‌ی پرومته( بابک‌.ع.پ) و شخص دیگری با حساب کاربری رضار که رفتار و گفتارش به شدت مشابه بابک.ع.پ است و تقریباً هر جا که یکی از این دو (آغاز/بابک و رضار) باشد بلافاصله دیگری هم حضور پیدا می‌کند، از اعضای معروف محفل تعطیل شده‌ی منفور فوق‌الذکر هستند که سه نفری و گاه با همراهی سایر اعضای محفل یکی از خشن‌ترین گنگ‌ها و گروه‌های فشار بالاترین را تشکیل داده‌اند و به شدت به اذیت و آزار کاربران دیگر و لمپن‌بازی و تحقیر و تمسخر و توهین مشغولند و در تمام لینک‌هایی که این افراد حضور دارند تنش و تشنج موج می‌زند. علاوه بر این این افراد به وضوح با باز کردن چند حساب کاربری به تقلب گسترده مشغولند و با توجه به دوستی و ارتباط نزدیک با بالادارها با آزادی تمام دیگران را تهدید و حذف می‌کنند.
10- عجیب است که این رفتار در بالاترین محدود به همین یک گروه نیست. افراد و گروه‌های دیگری که همه‌ی آن‌ها اعتقادات مذهبی تند و افراطی دارند هم در بالاترین به همین رفتار مشغولند و تقلب و توهین و تهدید می‌کنند و برخوردی هم با آنها نمی‌شود. آشکارترین نمونه‌ی آن شخصی بود که به وضوح نامی برای خود انتخاب کرده بود که نشان‌دهنده‌ی هویت و رفتار مافیایی و متقلبانه‌اش داشت: پدرخوانده! او با آزادی تمام دیگران را تهدید به گوشمالی و حذف می‌کرد در موردی حتی افرادی را مستحق مرگ می‌دانست. این فرد دست کم چهار حساب تقلبی آشکار داشت که با کمال تعجب دو حساب تقلبی او بسته شده ولی دو حساب دیگر تا دیروز هنوز باز بود و با آنها مشغول فعالیت بود تا نهایتاً بعد از جنجال‌های دیروز حساب او هم احتمالاً برای دل‌خوشی کاربران غیر مذهبی بسته شد ولی حساب دیگر او (کریستال) هنوز باز است!

11- تمامیت‌خواهی و انحصار طلبی در بالاترین محدود به همین چند گنگ و گروه فشار نیست. بیشتر کاربران مذهبی بالاترین حتی تحمل دیدن یک سوال ساده را هم ندارند و در مواجهه با سوالی که مطابق میلشان نیست سعی در حذف آن دارند و در همین حال بالاترین را با لینک‌های مذهبی بمباران می‌کنند و در عوض به محض مواجه شدن با کسی که عقیده‌ای خلاف آن‌ها دارد ابتدا از در توهین و تهدید در می‌آیند و این راه اگر اثر گذار نبود از در مظلوم‌نمایی درمی‌آیند. در مقابل با دیدن یک سوال ساده به سرعت سعی می‌کنند آن را از ریشه حذف کنند. سوالی که شامل هیچ توهینی نیست و قانونی را در بالاترین زیر پا نگذاشته است بیش از 40 منفی می‌گیرد تا لابد مظلومیت کاربران مذهبی بالاترین ثابت شود! در عوض مذهبی‌ها در بالاترین به بهانه‌ی هر مناسبت مذهبی (که متاسفانه دست کم تقریباً هفته‌ای یک روز این چنینی در تقویممان وجود دارد) یک هفته‌ای بالاترین را تبدیل به مسجد و حسینیه می‌کنند و با کوچکترین اعتراضی به این موضوع هم بلافاصله شروع به مظلومیت‌نمایی می‌کنند!

12- همه‌ی این‌ها قابل تحمل بود اگر مدیران بالاترین بی طرف می‌ماندند. متاسفانه ما در جامعه‌ی واقعی هم روزانه با چنین برخوردهایی مواجهیم و انحصارطلبی و تمامیت‌خواهی تبدیل به یکی از اصول اولیه‌ی مسلمانی و دین‌داری شده است و گنگ‌ها وگروه‌های فشار هم حق هر گونه اظهار نظر مخالف را سلب می‌کنند. این ناهنجاری از فرط تکرار در جامعه‌ی ما تبدیل به نرمی قابل قبول شده و تا همین حد در بالاترین هم قابل درک بود ولی وقتی مدیران بالاترین هم رسماً وارد بازی می‌شوند و جانب‌داری و حق کشی می‌کنند دیگر هیچ جایی برای ادامه‌ی استفاده از این سایت باقی نمی‌ماند. من دیگر در بالاترین فعالیت نمی‌کنم. حساب کاربری‌ام را هم به کیا‌آرین هدیه می‌دهم که با وجود این که با او اختلاف نظر زیادی دارم و به رفتار و گفتارش در بسیاری از موارد انتقاد دارم ولی مورد ظلم دیکتاتوری بالاترین واقع شده و به ناحق حذف شده است.

13- بالاترین برای من یک وسیله بود که برای وقت گذرانی و گشت و گذار در وب از آن استفاده می‌کردم. یک باربر بود. خر چموش به درد من نمی‌خورد. قاطری که گاز بگیرد و لگد بزند و وسیله‌ی حق کشی و دیکتاتوری باشد به کارم نمی‌آید! چوبی که چماق شود بر سر دیگران برای من بیل نمی‌شود! مال بد بیخ ریش صاحبش!

پ.ن: خداحافظی با بالاترین 2!

۲۱۵ نظر:

‏1 – 200 از 215   ‏جدیدتر›   ‏جدیدترین»
ناشناس گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
ناشناس گفت...

شمن جان عالي نوشتي اين لجن زار ديگه جاي موندن نيست, خوشحالم که بعد از اينکه اونجا رو ترک کردم حسابم بسته شد و براي همه دوستان خوبي مثل شما که در بالاترين باهاتون آشنا شدم آرزوي موفقيت ميکنم

ناشناس گفت...

شمن جان، ممنون از مطلب‌ت و وقتی که گذشای و اهمیتی که قائل شدی، اما فکر نمی‌کنی بهتر بود حداقل یک دلیل و شاهد بیاری برای پاراگراف اول نوشته‌ات، مثل «عقاید و گرایشات تند و آشکار مذهبی»؟

به همین ترتیب، در مورد بسته شدن حساب کاربری دیگران، بد نبود به جای متوسل شدن به حدس و گمان، دلیل واقعی‌ش رو از صاحب حساب بخوای؟

امیدوارم به هر صورت با بالاترین یا بی بالاترین موفق باشی.

ناشناس گفت...

علي دچار عزيز ممکنه توضيح بدي حساب شانن چرا بسته شد

سامان گفت...

علی من به وضوح و چندین بار دلیلش رو زیر همون لینک پرسیدم و گفتم اگه جوابی نگیرم بالاترین رو ترک می‌کنم و یک روز تمام هم صبر کردم ولی جوابی ندیدم که هیچ حساب شانن هم بسته شد.
خود صاحب حساب اینجا http://patrickestarian.wordpress.com/2007/12/28/fateheh-for-shohada/#comment-60 می‌گه نمی‌دونه چرا حسابش بسته شده و جوابی از طرف شما هم که نمی‌آد و حساب منتقدها رو هم می‌بندین. انتظار داری دیگران فکر کنن این حساب‌ها به چه دلیلی بسته می‌شه؟

ناشناس گفت...

«واگذاری حساب» شانن جان. هیچ سرویس وب ۲ از جمله بالاترین این اجازه رو نمی‌ده. علاوه بر اون، با سابقه‌ی مشخص کاربر کذایی در مورد توهین و تهمت‌های مداوم به بالاترین کاملا طبیعی است که بالاترین از ایجاد بی‌دلیل تنش حمایت نکند.

ناشناس گفت...

علي جان کجاي قوانين بالاترين نوشته وگذاري حساب کاربري به شخص ديگر ممنوع است ,ضمناعلي جان وقتي گادفادر به من توهين مي كند و و بار ها گزارش تخلف و ايميل ميزنم و هيچ اقدامي نميکنيد و ايشون با روي بيشتر براي گوشمالي دادن من نقشه ميکشد چه توقعي داريد

ناشناس گفت...

شمن عزیز، بالاترین قبلا گفته که تا حد امکان از گذاشتن نظر خودداری می‌کنه، که دلیل اینکار تا حدی مشخص‌ه. نظرات بالاترین رو می‌تونید تو بلاگ ببینید یا در قسمت پیشنهاد‌ها، یا در ایمیل‌ها که متاسفانه ایمیل بالاترین دچار مشکل شده چند روزه.

به طور خاص در این مورد اخیر به پیشنهادهای اخیر تو صفحه‌ی https://balatarin.com/profile/suggestions
توسط mentaldialogues
لطفا یک نگاه بنداز.

ناشناس گفت...

علي عزيز اين مورد که وگذاري حساب ممنوع است در هيچ کجاي قوانين بالاترين ذكر نشده بنابر اين بهتر بود تا سر زدن خطاي قابل مجازات از کاربر مزکور از بستن حساب خود داري مي كرديد

ناشناس گفت...

شانون عزیز. این که می‌گویید «بهتر بود تا سر زدن خطای قابل مجازات از کاربر مذکور از بستن حساب خودداری می‌کردید،» دقیقا کاری است که بالاترین تا همین الان می‌کرده است. اما متاسفانه ایشان با هر ۸ نام کاربری خود در نهایت به ایجاد تنش و تهمت پرداخته‌اند. بنابراین عقل سلیم به بالاترین حکم می‌کرد که برای حفظ کیفیت بالاترین از این موضوع جلوگیری کند. در همین راستا برای من عبارت «حق‌کشی بالاترین» در قبال این کاربر کمی ثقیل است. بالاترین از همان ابتدای تشکیل هر کدام از نام کاربری‌های ایشان از دوم به بعد، می‌دانست که متعلق به ایشان است و با این حال با پیگیری سیاست تساهل خودش کماکان امکان فعالیت در بالاترین را برای ایشان فراهم کرد.

سامان گفت...

علی،
1- این که "تا به حال بهش آوانس می‌دادیم" دلیل بر زدن ناگهانی الانش نیست و توجیه قابل قبولی نیست.
2- این که طبق نوشته‌ی قسمت suggestions که اینجا لینکش رو دادی تو از چند ماه پیش بالادار بودی ولی این موضوع اعلام نشده و مخفی بود که دیگه عذر بدتر از گناهه و ثابت می‌کنه کیا تمام این چند ماه می‌افتادی دنبالش و مسخره‌اش می‌کردی که مدرکت کو راست می‌گفته که تو ارتباط ویژه‌ای با مدیران بالاترین داری و احتمالاً به اطلاعات و سایر مشخصات کاربران هم دسترسی داری.
به هر حال این موضوع به خصوص با توجه به پ.ن این پست برای من تموم شده‌ست و دیگه ادامه نمی‌دم.
احتمالاً یه هفته‌ای هم پای اینترنت نمی‌آم باز هم به خاطر اون پ.ن و بند 14!

ناشناس گفت...

علي عزيز بر اين اساس شما فکر نميکنيد اگر اين حساب کاربري بدون اعلام به کاربر مذکور وگذار شده
بود, با توجه به اينکه ممنوعيت واگذاري حساب در مجموعه قوانين بالاترين ذکر نشده , اكنون مشغول فعاليت بود و مجازات بسته شدن حساب کاربري فقط به خاطر حرکت نمادين در دفاع از کاربر مزکور مي باشد که اگر اين طور باشد فقط مجازات به خاطر حمايت از آزادي بيان است و اين مجازات به عملي تعلق گرفته باشد که جرم نيست و به عقيده بنده بايد لغو شود ,با كمال احترام

ناشناس گفت...

علي جان دقت داريد حتي اگر کاربر مذکور مجرم باشد حمايت سمبليک از مجرم در هيچ قانوني جرم نيست

ناشناس گفت...

البته آقايان بالادار ها مختار به تصميم گيري هستند اما اگر از نظر قانوني مسئله رو بررسي بفرميد بسته شدن حساب کاربري شنن غير قانونيست

ناشناس گفت...

من جزو

سامان گفت...

راستی، من رمز حسابم در بالاترین رو به کیاآرین داده‌ام. حالا اگه خواست استفاده کنه یا نکنه یا اگه خواستند حساب رو ببندنش یا نبندن دیگه به من ربطی نداره.
خدافظ همگی دوستان!

ناشناس گفت...

واقعا بعد از هر پرسشی که باعث بسته شدن حساب من میشد شما میفهمیدید که من دوباره وارد بالاترین شده ام؟ شما چقدر باهوشید علی جانم. چون با کینه ورزی من رو حذف میکردید همواره کیا آرین با حساب کیا آرین وارد بالاترین میشد و فهمیدن اینکه کیا آرین هون کیا آرینه کار چندان سختی نبوده. کیا آرین همیشه با کیا آذین میومده چون عقیده داشته و داره که هیچ تخلفی در بالاترین انجام نداده. شما هم به جای دفاع از عملکرد غلط و دیکتاتور مابانه خودتان و به جای بستن حساب من به توهینهایی که به پدرم شده بود رسیدگی میکردید.
محیط بالاترین به یک محیط آلوده تبدیل شده که امید به اصلاحات در ان وجود نداره. خوشحالم که همه کاربران قدیمی از کینه قدیمی تو نسبت به من آگاهند. راستی حساب محسن چرا به دلیل یک پرسش ساده بسته شد. حساب مردوک و دیجیتال بوی؟
لازم شد چون اسم من رو بردی بهت پاسخ بدم وگرنه هرگز حاضر به هم صحبتی با دیکتاتورانه حقیری مثل تو نیستم
ممنون از همه دوستانی که به من لطف داشتند

ناشناس گفت...

اين بستن سريع حساب ها بيشتر اين نظريه رو تقويت ميکنه که بالادار ها مترصد فرصتي براي بستن يک سري از کاربرني بودند که با نظرات متفاوت براي بالاترين مثلا درد سر ايجاد مي كردند

ناشناس گفت...

من اولین کسی بودم که به همه گفتم آی دی های آغاز - پرومته و رضار در واقع متعلق به یک نفر بنام "بابک" هستند که ظاهرا در شهر بیرمنگهام انگلستان درس می خواند و جزو فعالین انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی در این شهر نیز هست. دو سه نفر دیگر هم بودند و از جمله فردی بنان "عبدالعلی" و " کوانتاکراستال" که دومی هم در انگلیس زندگی می کند و او هم جزو انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی هست. من متوجه شده بودم که این برادر بابک - که ضمن عضویت در انجمن اسلامی وابسته به بعضی محافل خاص در اورکات هم برای دوست دختر یابی آگهی داده است! - ابتدا با سه چهار آی دی پرومته و رضار و آغاز وارد لینکهای اثر گذار سیاسی و اجتماعی می شود و فردی که دارای منطق سیاسی و قدرت انتقال مطالب افشاگرانه علیه سرکوب آزادیخواهان ایران باشد را شناسایی می کند .او سپس با نوشتن کامنتهای تحقیر آمیز - و نه تو هین آمیز! - و با نهایت استادی و به گونه ای حرفه ای شکار خود را عصبانی می کرد و به محض اینکه شخص مورد نظر کوچکترین حرفی تندی بزند بلافاصله آی دی های پرومته - آغاز و رضار با پشتیبانی آی دی های مجهولی بنام کوانتاکراستال و عبدالعلی - که معلوم نشد چگونه فورا!!- از جریان خبر دار شده و خود را به لینک مورد بحث می رساندند !!و چندین گزارش تخلف رد می کردند. مدیر محترم بالاترین هم بلافاصله وارد عمل می شد و حساب فرد آزادیخواه را می بست.بیشترین حساسیتها هم درباره سیاستهای حکومت جمهوری اسلامی بود. من ابتدا با آی دی " تی و جی" و با نوشتن اسم و مشخصات واقعی ام در پروفایلم در بالاترین حضور داشتم. آقای بابک علیهم گزارش تخلف داد و حسابم در کمتر از چهار دقیقه بسته شد. بعد از آن به مدیران بالاترین اطلاع دادم که یک آی دی دیگر هم بنام "آمریکا" دارم و چون از نظرشان اشکالی نداشت بعد از مدتی با این آدی - یعنی آمریکا- و باز با نام و مشخصات واقعی ام که در پروفایل و نیز وبلاگم بود در بالاترین فعال شدم. دوباره سر و کله باند منحوس فوق "یعنی بابک -رضار-پرومته -کوانتاکراستال و عبدالعلی" پیدا شد و دقیقا باز به همان شکل قبل با من جنگ اعصاب راه انداختند و آخرش هم در زیر آخرین کامنتم نوشتند که حسابت بزودی بسته خواهد شد! جالب اینجاست که به محض آنکه این بزرگوارها در کامنتشان نوشتند حسابت بسته می شود در کمتر از سه دقیقه حسابم بسته شد! من به مدیر بالاترین نوشتم که چرا حسابم را بستید و او هم با گذاشتن لینک کامنتی که خطاب به رضار -پرومته -آغاز - عبدالعلی کوانتاکراستال و نیز آی دی جدیدی بنام "لافیسدو" یا چیزی مشابه آن نوشته بودم جواب داد : به این دلیل! من در جواب نوشتم شما دقیقا سه دقیقه بعد از نوشتن کامنت مذکور - که اصلا هم توهین آمیز نبود -حسابم را بستید و چگونه ممکن است با این سرعت گزارش تخلف دریافت کرده باشید و باز با این سرعت بیش از هشتاد کامنت را خوانده باشید و در کمتر از سه دقیقه به نتیجه برسید و حسابم را ببندید؟ ولی کسی جوابم را نداد
وقتی دیدم اینجوری هست برای همیشه از بالاترین رفتم و علیرغم اینکه چند نفر از دوستان لطف کردند و پیشنهاد آی دی جدیدی را برای استفاده دادند را قبول نکردم. الان هم شبی یکبار و فقط می آیم و لینکهای مهم را می خوانم و می روم
من دارم می بینم که بالاترین کاملا مذهبی شده و حزب اللهی و شده است. تا چهار ماه پیش سابقه نداشت که اینهمه لینک با محتویات دینی به بلاترین داده شده و مثبت باران شود.حتی چند روز پیش در صفحه اول آن با نهایت احترام نوشتند که " مراسم استقبال از (آیت الله خامنه ای) و موضوع روزش کردند. این لحن و این نوع اسم بردن هم در بالاترین سابقه نداشت چه برسد به اینکه بخواهد موضوع داغ بشود
از روزی که روزنامه های جناح انحصار طلب در داخل کشور شروع به نوشتن درباره بالاترین کردند دانستم که این وبسایت بزودی و به راحتی تحت کنترل آنها در خواهد آمد و اتفاقا همینطور هم شد. بعد از این ماجراها من دور حضور در بالاترین را خط کشیدم . و خیلی جالب است که می بینم این سایت اکنون شده است لینکدانی مطالب "زرد سیاسی" و سایر مطالب احساسی و ورزشی و سرگرمی.و الحمدالله اخیرا هم که کاملا مذهبی شد و رفت. من با دیدن این وضعیت آنقدر نا امید شدم که حتی وبلاگم را هم تعطیل کردم. وقتی اکثریت کاربران اینترنت همین وضعیت را می خواهند من برای چه کسی بنویسم؟؟
عبداللطیف عبادی
www.tavajo.blogspot.com

ناشناس گفت...

ببخشید من در کنار همه آی دی هایی که اسم بردم آی دی "فونیکس" را جا انداخته ام. هر کجا که از پرومته و رضار اسم برده ام لطفا آی دی فونیکس را هم در ذهن خودتان به لیست آی دی های باند فوق اضافه کنید
عبداللطیف عبادی
www.tavajo.blogspot.com

ناشناس گفت...

آمریکا من بعضی از این افرادی رو که گفتی از نزدیک می شناسم، برداشت و فهمت ازشون خیلی اشتباه. بطوری که اگه ببینیشون بشدت تعجب خواهی کرد. انجمن اسلامی!!!! بدون اینکه از چیزی مطمین باشی قضاوت نکن، اینکار بی انصافیه.

ناشناس گفت...

به مجهول الهویه فوق
اولا این افراد نه ! لطفا بفرمایید اینفرد!داشتن آی دی های متعدد یک فرد را تبدیل به افراد! نمی کند
ثانیا مسئله شناخت این جانوران خطرناک از فاصله های دور یا نزدیک یا عقب و جلو نیست. موضوع رفتار و مطالب آنها است. فردی مانند حسین درخشان هم عقایدش مخلوطی از کمونیزم و بینشهای القاعده هست. وقتی احمدی نژاد با کمونیستهای آمریکایی جنوبی برادر می شود چرا دوستان کمونیست شما عضو انجمن اسلامی نشوند؟
ضمنا شانس آوردی که در وبلاگ خودم کامنت نگذاشتی وگرنه چنان جوابی به حضرت عالی می دادم که بال بال بزنی. حیف که اینجا خانه مردم است و باید ملاحظه آنها را کرد
عبداللطیف عبادی
www.tavajo.blogspot.com

ناشناس گفت...

اینها رو همه میشناختند. این باند بازیها به سرکردگی همین علی مهریزی یا همون علی دچار بالاترین رو به یک محیط فاسد و بی مصرف تبدیل کرده. حقا که لقب دیکتاتور سزاوارترین لقب برای این شخصه.

ناشناس گفت...

اینها فکر کردند کی هستند؟ من هم در بالاترین اول با اینها مدارا میکردم ولی وقتی دیدم که اینقدر بیشرف هستند بالاترین رو ترک کردم. همین که سایتشون به یه سایته زرد تبدیل شده و همه مهره های با بارزشش رو از دست داد کافیه.
این علی دچاره بد مشهدی رو هم میشناختم از گذشته. این بلد نبود دماغش رو بکشه بالا.

ناشناس گفت...

chera khodeton site nemizanin?ba in ravande balatarin agar adam hesabiash bian biron tabdil be hoseinieh mishe va khod be khod az bein mire

ناشناس گفت...

ووو، علی مهریزی همون علی دچار خودمونه! ووو، این پسر خیلی کارش درسته، دمش گرم. ایول که شما اراذل و اوباش رو ریخت بیرون. بقول معروف رفتی حوالت به چراغ نفتی.

ناشناس گفت...

در مورد دچار نظرم مخالف با شماست ولی در بقیه موارد کاملا موافقم به غیر از اینکه بعضی از آی دی ها را مال یک نفر میدانید. اینها یک نفر نیستند اینهها دوست هستند. این پروپته همان بابک ای پی و همان آغاز است، رضار و کوانتا یک نفر نیستند ولی هم اندازه بی شرافت اند و آی دی های بسیاری دارند از جمله icro , quantacrustal roshi_h irooni2 e_afshari rezar jaavad rezamm ehsanmovafegh jack thisjackis cetascki Dr.Fox abldali
Cindrella momtane mehrdad_dg2 ashpazbashi ashpazbashi2 Exclusive salman.roshandel mdn110 aaghaahe taraghe bahramks sepans farzanehs
و بسیاری دیگر

ناشناس گفت...

شمن عزیز، مطلبت کاملاً درست و مستند هستش، واقعاً محفل مکانی به همین خطرناکی که تو می گی بوده و هست، البته چون بالاترین یک مکان عمومی محسوب میشده ، مطمئناً کاربرهایی که بی خبر از همه جا در اون مشارکت داشتن هم وجود دارن، از جمله خود من، و هنوز بسیاری از این کاربران به دفاع از عملکرد محفل می پردازن، مهم هسته اصلی اون محفل بوده، همونهایی که اسامیشون برده شد، اینکه اینها در حقیقت چند نفر هستند هنوز معلوم نیست، کوانتا کروستال، بابک ع پ، رضاعر، فونیکس12، لافکادیو، کاربری به نام مصطفی، آغاز، کلاغ سفید، در واقع چند نفر هستند، ولی هسته مرکزی همین ها هستند، که من فکر می کنم همون سه نفر رضار، بابک، فونیکس باشن. هنوز هم در بسیار از لینک ها رای منفی هر 3 تای این کاربرها رو یعنی رضار، کلاغ سفید و آغاز را در کنار هم دید.
جالب اینه که آغازی که تمام تلاششو می کنه وانمود کنه کاربری جدید هستش، نمی تونه جلوی خودشو از ابراز آگاهی نسبت به مسائل مربوط به محفل بگیره، البته فعلاً بقیه شون مخفی شدن و فقط به کامنتهای آغاز (بابک ع پ) مثبت می دن.

ناشناس گفت...

الو صدا میاد؟

ناشناس گفت...

شمن جان، اول اینکه متشکرم که نظرات پر از توهین خانوادگی را حذف کردید. این کار شما من را بسیار امیدوار و ممنون می‌کند.

شانن و شمن عزیز، به عنوان علی و نه کاربر بالاترین، یک سوال دارم. کیا به من اتهام‌های فراوان نظیر جاسوسی یا تندروی مذهبی و نژادپرست بودن زده است و هر دوی شما این بخشی از این اتهام‌ها را تکرار کرده‌اید. یعنی می‌توانم فرض کنم که صحت این اتهام‌ها (همان چیزی که من برای‌ش بی‌حاصل بارها از کیا درخواست نشان دادن اندکی مدرک شدم) برای شما روشن است؟ اگر بلی، منت می‌گذارید و تایید کنید؟ اگر نه، لبخندی می‌زنم و گذر خواهم کرد.

شانن و شمن عزیز، همین موضوع که حساب کاربری کیا با وجود تهمت‌های فراوان و بعضا متناقض همدیگر به من و بالاترین برای مدت بسیاری باز بوده است، نشان دهنده‌ی تعبیر اشتباه شما در مورد من و بالاترین مبنی بر تندروی و به عوض نشانه‌ی حسن نیت نیست؟ گویا سیاست «حفظ آبرو و اطلاعات شخصی» کاربران‌ش دقیقا بر عکس نیت بالاترین و به معنی فقدان دلیل موجه بالاترین تعبیر می‌شود.

شمن جان و ورتیگونه‌ی عزیز که مطلب شمن را «مستند» می‌دانی و تهمت مزدوری به من می‌زنی، شما مطلب خود را با «گرایشات آشکار و تند مذهبی» شروع کرده‌اید. من در مورد اینکه این حرف درست است یا نه قضاوتی نمی‌کنم، اما عقل سلیم حکم می‌کند اگر چنین گرایش‌ی «آشکار» بود بتوانید نمونه‌ای از آن را بنویسید (خوشبختانه بالاترین امکان جستجو دارد و اینترنت «گوگل»). و گرنه که بازار تهمت بی‌مستند و شیطنت همیشه گرم و پرهیجان است و اتفاقا همان چیزی است که جامعه‌ی ایران ما از آن می‌نالد.

شانن، شمن، ورتیگونه و به خصوص کیای عزیز که بهتر از هر کس دیگر می‌توانی در مورد «صحت» حرف‌های خودت قضاوت کنی، واقعا این همه نفرت و تهمت و دروغ آن هم وقتی که به صرف تحمل زحمت خواندن نتایج گوگل‌ی که قبلا انجام داده‌اید یا به راحتی می‌توانید انجام دهید حقیقت روشن می‌شود، از کجا می‌آید؟

امیدوارم کوروش به ما نخندد و از ما نرنجد که ما فرزندان ایران آرزوی‌ش که این مملکت از دشمن و خشکسالی و «دروغ» بری باشد را به فنا دادیم.

خیابان شماره 11 گفت...

پاسخ های آقای «قانون» یا «علی دچار» به طرز مسخره ای مضحک و کودکانه است. بستن حساب شانون با بالتازار را به زیر پا گذاشتن قانون نسبت می دهد و وقتی از او سوال شد که چرا حساب «گاد فادر» یا همان پدرخوانده را نمی بندید گفت «اگر بخواهیم این حسابها را ببندیم باید هزاران حساب را ببندیم.» ولی ظاهرا تصمیم گرفتند برای تنوع از حساب آنهایی شدوع کنند که خودشان حال می کنند.
شمن جان٬ بهتر از این نمی شد وصف حال این سایت و جماعت اوباش آن را کرد:

«بالاترین برای من یک وسیله بود که برای وقت گذرانی و گشت و گذار در وب از آن استفاده می‌کردم. یک باربر بود. خر چموش به درد من نمی‌خورد. قاطری که گاز بگیرد و لگد بزند و وسیله‌ی حق کشی و دیکتاتوری باشد به کارم نمی‌آید! چوبی که چماق شود بر سر دیگران برای من بیل نمی‌شود! مال بد بیخ ریش صاحبش!»

ناشناس گفت...

علي عزيز خودت به خوبي مي دوني که من هيچکدام از اتهامات وارد به شخص تو رو تاييد نكردم و فکر ميکنم شاهد بودي که مواردي که اتهاماتي هم به تو يا دوستان ديگر وارد شد از شما دفاع کردم, اما موضوعي که مدت هاست کاربران بالاترين را رنج مي دهد قضاوت سليقه اي و باز بودن دست يک عده کاربر به ظاهر مذهبي در توهين و تهديد افراد ديگر است. تحت اين شرايط و زماني که فشار شديد مذهبيوني مثل گادفادر و هالونه که يکي من رو تهديد به گوشمالي و ديگري به نوکري اسراييل متهم مي كرد و در حالي که گزارشات تخلف مکرر من راه به جايي نداشت متوجه شدم با وجود اين که لحن برخورد شما و کيا كاملا دوستانه شده
بود و هيچ تخلف اشکاري از کيا ديده نميشد کيا ارين بسته شده, اين مقدمه را گفتم تا بداني جو حاکم از ديد من چگونه بود.
اما صحبت من با شما اين است که اولا کسي که در راس امري قرار ميگيرد عملا همواره انگشت اتهام به سوي او دراز است و در واقع شما با پذيرش هر مسئوليتي در جامعه اين اتهامات را از سوي يک اقليت در جامعه به جان ميخريد. از آنجايي که از موقعيت تحصيلي ات مي دانم مطمئنم در آينده به مسئوليتهاي بسيار بلندي خواهي رسيد و بايد بداني از گزند اتهام در امان نخواهي بود. نهايت عرض بنده اينکه از شما انتظار مي رفت يا مسئله را با پي گيري به موقع به نهايت برسانيد (که نکرديد) و يا حداقل بعد از تغيير لحن ظاهريتان با کيا مو ضوع را فراموش کنيد. اما متاسفانه درست در همان روز که خبر پيوستنتان به مديريت بالاترين اعلام ميشود و هنگامي که کيا حتي با معيار نسبي جو موجود بالاترين ( که سطح تحمل پاييني هم دارد) خلافي مرتکب نشده بود تصميم به بستن حساب کيا ( که نسبت به برخي کاربر ها در شرا يط فعلي بي آزار ترين است) گرفتي. اين مسئله باعث پيش آمدن اين شائبه شد که شما با وجود تغيير ظاهري لحن با کيا مترصد فرصتي براي انتقام
بوده اي , درست در زماني که مذهبي نماها بدترين جو تهديد و تحقير را ايجاد کرده اند. دوست عزيز با کمال احترام در بهترين حالت مي توان اين اشتباه را سو مديريت خواند وگرنه مصداق بارز سو نيت است. و آخر کلام اينکه در 24 ساعت گذشته بيش از ۱۰ کاربر را مسدود کردي. فکر نميکني حذف, سرکوب و خفقان همان انتقاد اصلي من و مطمئنم خودت به احمدي نژاد است. لازم نيست تکرار کنم مشکلات بالاترين با حذف حل نخواهد شد کما اينکه تا امروز نشده. در پايان براي تو و دوستان ديگر آرزوي موفقيت دارم ولي بالاترين را بر سبيل خطا ميبينم

ناشناس گفت...

علي عزيز خودت به خوبي مي دوني که من هيچکدام از اتهامات وارد به شخص تو رو تاييد نكردم و فکر ميکنم شاهد بودي که مواردي که اتهاماتي هم به تو يا دوستان ديگر وارد شد از شما دفاع کردم, اما موضوعي که مدت هاست کاربران بالاترين را رنج مي دهد قضاوت سليقه اي و باز بودن دست يک عده کاربر به ظاهر مذهبي در توهين و تهديد افراد ديگر است. تحت اين شرايط و زماني که فشار شديد مذهبيوني مثل گادفادر و هالونه که يکي من رو تهديد به گوشمالي و ديگري به نوکري اسراييل متهم مي كرد و در حالي که گزارشات تخلف مکرر من راه به جايي نداشت متوجه شدم با وجود اين که لحن برخورد شما و کيا كاملا دوستانه شده
بود و هيچ تخلف اشکاري از کيا ديده نميشد کيا ارين بسته شده, اين مقدمه را گفتم تا بداني جو حاکم از ديد من چگونه بود.
اما صحبت من با شما اين است که اولا کسي که در راس امري قرار ميگيرد عملا همواره انگشت اتهام به سوي او دراز است و در واقع شما با پذيرش هر مسئوليتي در جامعه اين اتهامات را از سوي يک اقليت در جامعه به جان ميخريد. از آنجايي که از موقعيت تحصيلي ات مي دانم مطمئنم در آينده به مسئوليتهاي بسيار بلندي خواهي رسيد و بايد بداني از گزند اتهام در امان نخواهي بود. نهايت عرض بنده اينکه از شما انتظار مي رفت يا مسئله را با پي گيري به موقع به نهايت برسانيد (که نکرديد) و يا حداقل بعد از تغيير لحن ظاهريتان با کيا مو ضوع را فراموش کنيد. اما متاسفانه درست در همان روز که خبر پيوستنتان به مديريت بالاترين اعلام ميشود و هنگامي که کيا حتي با معيار نسبي جو موجود بالاترين ( که سطح تحمل پاييني هم دارد) خلافي مرتکب نشده بود تصميم به بستن حساب کيا ( که نسبت به برخي کاربر ها در شرا يط فعلي بي آزار ترين است) گرفتي. اين مسئله باعث پيش آمدن اين شائبه شد که شما با وجود تغيير ظاهري لحن با کيا مترصد فرصتي براي انتقام
بوده اي , درست در زماني که مذهبي نماها بدترين جو تهديد و تحقير را ايجاد کرده اند. دوست عزيز با کمال احترام در بهترين حالت مي توان اين اشتباه را سو مديريت خواند وگرنه مصداق بارز سو نيت است. و آخر کلام اينکه در 24 ساعت گذشته بيش از ۱۰ کاربر را مسدود کردي. فکر نميکني حذف, سرکوب و خفقان همان انتقاد اصلي من و مطمئنم خودت به احمدي نژاد است. لازم نيست تکرار کنم مشکلات بالاترين با حذف حل نخواهد شد کما اينکه تا امروز نشده. در پايان براي تو و دوستان ديگر آرزوي موفقيت دارم ولي بالاترين را بر سبيل خطا ميبينم

ناشناس گفت...

وقتي حساب تعدادي از قديمي ها و كاربران با اعتبار به علت تخلف بسته شد لينكهاي مختلفي فرستاديم و خواستيم كه مجازات بسته شدن حساب با مجازاتهاي ديگه مثل كم شدن اعتبار و ... عوض بشه
مديران بالاترين اومدن و قول دادن كه حسابهاي بسته شده رو باز خواهند كرد و به جاي اون مجازاتهاي ديگه قرار خواهند داد
ما هنوز منتظر اجراي اين قول هستيم
فكر ميكنم بهترين كار در شرايط فعلي اين باشه كه ما كاربران پيگير اجراي هر چه سريعتر اين قول مديران باشيم
فكر ميكنم اگه دوستان مطالبي بفرستن و از مديران بخوان كه هر چه سريعتر به اين قولشون عمل كنن تاثير بيشتري داشته باشه در كاهش اين تنشها چون مشكل اصلي فعلا بسته شدن حسابهاست اگه حسابها باز بشن نارضايتي و تنشها كم خواهد شد
البته با در نظر گرفتن مجازاتهاي جايگزين براي تخلفيكه كاربران متخلف مرتكب شدن نه اينكه حساب كاربر متخلف بدون هيچ مجازات جايگزيني باز بشه
ما منتظر مطالب شما و ديگر دوستان در اين ارتباط هستيم

ناشناس گفت...

چه داستانی شده! مثل اینکه غیر مذهبی ها تار و مار شدند توسط یک فاشیسته مذهبی. از محسن و بالتازار شروع شد و شنن و شمن ادامش دادند و به ورتیگو و علی فریدام ختم شده. این است قدرت سرکوب بالاترین. فقط از یک چیز خوشحالم که دست این جماعت برای همه رو شده و تنها کسانی که در بالاترین در حال دفاع هستند همان محفلی های بدنام هستند که اسمشون در همه جا هست. بالاترین رو باید نابود شده به حساب اورد. سایتی که دیگه صدای مخالفی توش وجود نداره یا لجنزادی که آب روانی توش جاری نیست تفاوتی نداره.
در ضمن حرفهای این علی دچار هم به قدری مضحک و خنده دار و پر از دروغ است و این شخص در نظر من اینقدر خار و ذلیل است که نیازی برای جواب دادن به این حقیر نمیبینم

ناشناس گفت...

در نظرات قرار گرفته در زیر پست شمن عزیز در بالاترین کاربری به نام ماهی سیاه به قشنگی کلاغ سفید را وادار به انجام این اعتراف کرده که این آی دی متعلق به فرد دیگری بوده و به ایشان واگذار شده است (البته این اعتراف بی شک تنها برای فرار از پذیرش داشتن چندین آی دی همزمان انجام گرفته است)
جناب دچارعلی، گویا این کامنت رو حضرتعالی نوشته اید:
" هیچ سرویس وب ۲ از جمله بالاترین این اجازه رو نمی‌ده. علاوه بر اون، با سابقه‌ی مشخص کاربر کذایی در مورد توهین و تهمت‌های مداوم به بالاترین کاملا طبیعی است که بالاترین از ایجاد بی‌دلیل تنش حمایت نکند. "
آیا این قانون مورد اشاره شما شامل حال کاربرانی چون فونیکس12 با سابقه ی مشخص انجام توهین (فحاشی از رکیکترین نوع آن و به خواهر و مادر دیگر کاربران) هم خواهد شد، البته حتماً در این موارد که پای دوستان و همفکران شما به میان میآید قوانین مورد علاقه تان عطف به ماسبق نمی شود.
با توجه به عملکرد سرکوب گرانه شما در همین 2 روز گذشته انتظار پاسخی مناسب از شما ندارم، در ضمن بد نیست کامنتهای خود را به جای قرار دادن در این مکان کفرآلود در بالاترین قرار دهید، یا شاید در آنصورت احتمال حاشا کردن کامنتها را از دست خواهید داد، احتمالاً همین کامنتها را هم کسی دیگری با سواستفاده و برای بدنام کردن سابقه درخشان شما در اینجا قرار داده است.
امیدوارم این کامنت من دراینجا باعث ایجاد مشکلی برای کاریری که از او نام بردم (فونیکس یا کلاغ سفید را نمی گویم، مطمئن هستم که ایشان در سایه لطف مدام شما قرار دارند) نشود.

ناشناس گفت...

شانن جان، شما به طور مشخص گفتی «امیدوارم علی تحمل غیرمذهبی‌ها را داشته باشد.» شما که برای‌ت فهمیدن حقیقت به سادگی گذر از دو خیابان است چرا؟ به جای تمام این حرف‌ها سر من منت بگذار و یک شاهد بیاور که من از دینی، هر دینی، حمایت کرده باشم یا به آن حمله کرده باشم.

از طرف دیگر، شانن جان، شما سخن از «انتقام» من می‌آوری. همانطور که قبلا گفتم و در پست بلاگ دیدید، مسئولیت من که در روز گذشته و هفته‌ی گذشته و ماه گذشته تغییری نکرده است. اگر تحمل من کم بود و قصد انتقام داشتم، معقول‌تر نبود زمانی اینکار را انجام دهم که هنوز آن مطلب بلاگ پست نشده بود؟

ورتیگونه‌ی عزیز، در مورد سوال شما، بله، می‌شود. همیشه و در هر زمان تعداد زیادی کاربر از هر عقیده و مرام هستند که گزارش تخلف دریافت کرده‌اند اما بالاترین الزاما با اولین گزارش تخلف دسترسی آن را قطع نمی‌کند. به دلیل نزدیکی شما به گروه هم‌فکران‌تان شما این موضوع را تنها در مورد خود می‌بینید. بارها «حمله‌»ی کاربران از طیف‌های مخالف شما را به بالاترین ندیده‌اید؟

به علاوه، به طور مثال در مورد کاربری با نام محسن، ایشان دقیقا به دلیل گزارش‌های تخلف بسته شده‌اند. تنها هم‌زمانی بسته شدن ایشان با قضایای اخیر باعث این شاعبه شده است، کما اینکه این بار اول بسته شدن اکانت ایشان به دلیل توهین نبود.

ورتیگونه جان، کماکان از شما در مورد تهمت بزرگی که به من زدید می‌پرسم. احتیاجی نیست به من بگویید دلیل‌تان چیست و چرا بی‌مهابا به من توهین کردید. همین‌قدر که در کامنت بعدی‌تان به من بگویید نسبت به این اتهام مطمئن هستید کافی است.

ناشناس گفت...

دچار از رفتن این کاربرها هیچ نگران نباش. یکی دو هفته که بگذره همه چیز عادی میشه ؛ با کم شدن سلطه این آقایون بالا لابی فرصت فعالیت برای کاربرهای تازه کار فراهم میشه، به زودی کاربرهای جدید جای اینها رو خواهند گرفت.

ناشناس گفت...

چناب دچارعلی، به درستی نوشته بودم انتظار پاسخ مناسبی از شما ندارم، انگار که شما آنچه دوست داشته اید بدون توجه به سوال نوشته اید، چون می دانم نهایتاً هم پاسخی(که بتوان نام پاسخ برآن داد) از شما دریافت نخواهم کرد، سوال خود را مجدداً تکرار نخواهم کرد. فقط محض اطلاع شما می گویم که اکانت من به فاصله ای بسیار کوتاه کمتر از 2 دقیقه از گذاشتن کامنت بسته شد، (اصلاً اعتراضی به بسته شدن اکانت ندارم، آگاهانه و با اطلاع از بسته شدن اکانت اینکار را انجام دادم، البته انصافاً از سرعت عمل شما متحیر ماندم) پس اینطور که شما می گویید مقادیر متنابهی گزارش تخلف نسبت به واگذاری غیر قانونی اکانت من (قانونی که همین امروز ابداع شده است)در این زمان کمتر از دو دقیقه برای شما فرستاده شده است. بسیار عالی !!
در مورد اتهام به زعم شما بزرگ:
روزی از کاربر حوزه در مورد اعتیاد فقها و علمای دین اسلام سوال کردم، ایشات پاسخ دادند که بله قبل از فتوای آیت الله شیرازی در مورد تحریم تنباکو بعضاً علما و البته مردم عادی قلیان می کشیدند، د ر پاسخ به ایشان جواب دادم که شما بیش از حد این اعتیاد را تخفیف دادید و مثلاً در مورد اعتیاد شدید علی خامنه ای رهبر فرزانه اتقلاب که زبانزد خاص و عام هست چه می گویید. و البته تاکید کردم که سندی برای این حرفم ندارم. اطمینانم به وابستگی شما به محافل سیاسی در همین حد است.

ناشناس گفت...

ورتیگونه جان، من کجا گفتم در مورد شخص شما و واگذاری اکانت‌تان گزارش تخلف رسیده بود؟

اطمینان شما به وابستگی من به محافل سیاسی بی‌اساس است. بر اساس شنیده‌ها؟ ورتیگونه‌ی عزیز، بر این اساس که من هم هر چیزی را می‌توانم به شما نسبت بدهم و دلیل‌م را حواله بدهم به شنیده‌ها. به شدت متعجب هستم در حالی که به راحتی می‌توانید حقیقت را متوجه شوید، حتا زحمت جستجو به خود نمی‌دهید. برای آسودگی خودتان حداقل یک دلیل متقن برای خودتان بیاورید.

ناشناس گفت...

با اجازه صاحبخانه...
از شمن گرامی بخاطر یادآوری سوال من در مورد امکان دسترسی به اطلاعات توسط آقای دچار تشکر می کنم . هر چند که علاقه ای به هیچ نوع بحث و گفتگو با این آقای دچار و دوستان و همفکران محفل نشین اش که حقیقتا وجود و حضورشان برای ایرانی و ایرانی منشا ویرانی و تحجر و محفل وبراندازی است ندارم، اما از آنجا که در کامنتی به نام من اشاره کرده و گفته است که بدلیل گزارش تخلفات ! حساب کاربری من بسته شده است توضیحی را لازم میدانم.اول اینکه در آخرین لینک های ارسالی من که توسط موتلفه اسلامی بالاترین حذف گردید وقیح ترین اهانت ها ، توهین ها ، تهدیدها به من شد که حتی فردی با نام کاربری" ویندوز لاب" نوشت که با عنایات الهی به خدمتم خواهد رسید اگر برایتان دسترسی به کامنت ها موجود است بروید و بخوانید. دوم ..این آقای دچار با بیان اینکه من تخلف کرده ام به گمان خود پاسخ ابهامات را داده است که باید به ایشان یادآور شد اگر انتقاد از مذهب و ارزشهای خرافی و عقب مانده توهین به فرد تلقی شود پس بعنوان مثال اگر مرحوم ملک الشهراء بهار هم که می گوید " تا خرند این قوم رندان خر سواری می کنند" عضو بالاترین بود حساب کاربری اش بسته می شد. سوم اینکه فردی بنام کلاغ سفید که صرف نظر از متقلب بودن و فحاش بودنش معلوم نیست سر پیاز است یا ته پیاز و دارای چه نوع ارتباطی در تشکیلات بالاترین است که دائما خودر را ملزم به پاسخگوئی به دیگر کاربران در مورد مسائل پیش آمده میداند ، درهمان لینک معرفی این آقای دچار به شکلی سخیف کاربران را تحقیر کرد که بنده هم همانجا نوشتم "اونی که به ما نریده بود کلاغ کون دریده بود" که شاید این آقای دچار منظورش از تخلف نوشتن کلمه کون توسط من بوده است که البته از نظر خودم تخلف نیست و ضرب المثلی است معروف که در این وقتها هم اتفاقا به کار می آید. نهایتا اینکه بنده از این آقای دچار نه خواستار باز شدن حساب کاربری ام هستم و نه دیگر مایل به فعالیت در آن شرایط هستم ولی اگر اکانت من باز شد ، قرآن و پیغمبر و دین تان همچنان برایم قداستی نخواهد داشت.

ناشناس گفت...

فرستنده کامنت قبلی من ( محسن) بودم.

ناشناس گفت...

علي عزيز کامنت من مبني بر اينکه اميدوارم دچار تحمل کاربران غير مذهبي رو داشته باشه بر مبناي رفتار رضا مدير قبلي نوشته شده
بود که با عمل کرد خود اين شائبه را بوجود اورده بود که بالاترين فقط براي مذهبي هاست, قبلا به شرايطه پيش آماده توسط دوستان مذهبي اشاره کردم

ناشناس گفت...

علی دچار در حال تهمت زدن به من در جای جایه بالاترینه. متاسفم برای سطح شعورت. فکر کردم با مهربانی با تو فاشیست مذهبی قضایا بهتر میشه ولی همون بهتر که یک سایته مزخرف رو تحویل بگیری با هم فکرانه متعصبی مثل خودت از دینت دفاع کنی. دیگه صدای مخالفی نمونده. یه خرده دیگه زور برنی اینا رو هم میندازی بیرون. با دیکتاتوره کثیفی مثل تو حاضر به هم صحبتی نیستم. بالاترین رو با عملکردهای یک طرفت به لجن کشیدی. نمیبینی یا خودت رو به ندیدن میزنی؟ همه غیر از اون 7 اراذلی که دور خودت جمع کردی در حال اعتراضند. چی فکر کردی ؟ من رو بندازی بیرون و در غیاب من تهمت بزنی؟ اگه وجودش رو داری باز کن آدیم رو واونوقت بحث کن بی وجود . تو برای من هیچی نیستی. واقعا هیچ نیستی. همه دیگه میشناسنت. یک ادم کینه ای که این کینه هر روز داره تو رو میسوزونه.

ناشناس گفت...

جناب دچارعلی منهم گفتم که شما بدون توجه به پرسش من هرچه دوست داشته اید پاسخ دادید. بگذریم
شما که اینقدر نسبت به ادعای من (به قول شما اتهام بزرگ) پریشان خاطر شدید که در کامنتی از میزان اطمینان من بدون توجه به دلیل می پرسید و در کامنت بعدی مجدداً دلیل متقن درخواست می کنید، بد نیست بدانیم که در مورد کامنت دوست و همفکرتان حضرت رضاعر، که چنین اتهام بزرگی حتی با صراحت بسیار بیشتر به آرش کمانگیر وارد کرد (در این لینک https://balatarin.com/permlink/2007/11/7/1168385#c-523393( چه واکنشی نشان دادید.
این هم کامنت دوست ارجمندتان خطاب به کمانگیر: من برایم عجیب است کسی هم از توبره دولت مهرورزی فعلی جمهوری اسلامی بخورد هم از آخور انواع پروژه های middle east.

ناشناس گفت...

این دلایل و مزخرفاتی رو که این بابا میگه جدی نگیرید. کاربران که ابله نیستند. این اقا یم دروغگوی بزرگه. همین کلاغ سفید 10 جا گفته که حسابش رو یکی از دوستانش بهش داده و در اینجا واگذاری حساب تخلف به حساب نیومده!!! خیلی جالبه و اونوقت وقتی کیا آرین میگه که علی از دوستانه محفلیهاست اسمش تهمت گذاشته میشه. در همان لینک همین فینیکس گفت که با حالت تمسخر به من گفت که علی آمد و دیگه باید بساطتون رو جمع کنید اونوقت حرف من که گفتم علی از محفلی ها حمایت میکنه میشه تهمت! شرم بر تو باد که اینقدر بزدلی که فقط در غیاب من جرات حرف زدن داری. وقتی من در بالاترین بودم مثل موش تو خونت لونه کرده بودی. تمام حرفهای تو رو در بالاترین در غیاب من به شدت تکذیب میکنم و در همینجا تو رو یک دروغگوی بزرگ مینامم که هدفت حذف مخالفانته

ناشناس گفت...

و البته شانس آوردیم که دوست شما حضرت رضاعر از آدم فروشی متنفر هستند: (در ادامه کامنت قبلی و در پاسخ اعتراض کمانگیر)
نه نمیخواهم.
میدانی چرا ؟ چون ... خانواده ما وزیر دولت مهرورزی نیست.
علاقه ای ندارم ادامه بدهم ولی جانور عجیبی هستی از هر سوراخی به جایی میرسی.
میدانی کمانگیر جان از اولین روز مدرسه از دو نوع آدم متنفر بودم یکی مفت خورها بود و یکی دیگر هم آدم فروشها.
فعلا همین سازها رو بزن مردم نادان هم برایت می رقصند.
من هم ادامه نخواهم به همان دلیلی که از آدم فروشی متنفرم.
و واکنش شما چه بوده است (که آنزمان بالادار پشت پرده بوده اید)زحمت به خودتان ندهید حدس می زنم چاسخ چیست، و اینست که بالاترین را انحصاری عده ای می دانم که مصونیت کامل در انجام هر رفتاری با هر کسی دارند.
این آخرین کامنت من در باره بالاترین بود. بدرود

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

در همان زمان که من گفتم علی دچار جزر کادر بالاترینه گفتند که به این آقا تهمت زدم و حسابم رو بستند! و حالا معلوم شده که این کاربره محفلی همواره به اطلاعات شخصی کاربران دسترسی داشته و ایمیلهای تهدید آمیزی که دریافت کردم بی دلیل نبوده. جرم من تهمت بود ولی امروز با فشاری که به بالادارها آورده شد اعتراف کردند که علی دچار همین پست رو در پشت صحنه داشته و حرف من نه تنها تهمت نبود بلکه حقیقتی بود که امروز آشکار شد. شرم بر تو و این دیکتاتوری

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

آقاي علي, کلاغ سفيد هم اعتراف کرد شناسه اش رو از ديگران گرفته و طبق قانون بايد بسته بشه

http://balatarin.com/permlink/2008/1/1/1203132#c-664618

نه نداشتم. مانند کیالتازار عزیز که 5 تا آیدیش رو از بقیه دوستانش گرفت بعد از بسته شدن اکانتش، منم این اکانت رو از یکی از دوستان گرفتم و فعالیت رو دوباره شروع کردم (اگر امکان باز کردن اکانت بود حتما اکانت جدید باز میکردم)

ناشناس گفت...

شانن عزیز، تحسین می‌کنم که حداقل شما هستید که به دور از تعصب، و نه به مثابه ستون «شنیده‌»های کیهان، حرف می‌زنید.

متوجه هستید که کیا مثلا از «فشار به بالادار»ها سخن می‌گوید یا از ایمیل تهدیدآمیز توسط من، یا زمانی از اخراج من از بالاترین می‌گفت و الان حرف خودش را نقض می‌کند. اگر لازم است بگویید تا لینک کامنت‌های تهمت و تهدید کیا آرین را پست کنم. اگر ذره‌ای در مورد کذب محض بودن تهمت‌های کیا آرین به من شک دارید،‌ خوشحال می‌شوم بدانم.

تمام کامنت‌های من در بالاترین موجود است، از کیا آرین تا به حال خواسته‌اید مستندی برای تهمت‌های خود به شما بدهد؟

من اما کیا آرین را همانطور که قبلا هم گفته بودم در یک مورد تحسین می‌کنم. در شهامت‌ش، هر چند که از شهامت‌ش برای وارونه جلوه دادن حقیقت استفاده می‌کند.

ناشناس گفت...

تقصير خودمونه....مشکل از ماست....اخه چند بار ادم عاقل از يه سوراخ گزيده ميشه؟؟؟؟....چرا کاربران معقول و تحصيلکرده و روشن فکري مثل شانن، علي ازادي، ورتيگونه، شمن، محسن و خيليهاي ديگه از اين دست بايد با سايتي که سمت و جهت و پرنسيبش مجهوله همکاري کنند و اينهمه وقت و انرژي بزارند و براش اعتبار کسب کنند و بهش رونق بدهند تا اخرسر اينجوري رودست بخورند.........دقيقا کاريکه خميني و همپالگيهاش تو انقلاب انجام دادند....کار رو چپي ها و مجاهدا کردن و سودش رو خميني و دارودستش بردن و سر اونهارم کردن زير اب......باز هم فريب خورديد.....البته تقصير نداريد....ما ملت زجر کشيده انقدر از چاله اين ديکتاتوري تو چاه ديکتاتوري بعدي افتاديم ، از عشق ازادي و دموکراسي عين ادمهاي سودازده شديم، به اميد رسيدن به ازادي دنبال هر سرابي ميريم و سال به سال دلسردتر و سرخورده تر ميشيم....باز هم رودست خورديد......فقط من موندم که کي اين دور باطل ميخواد به اخر برسه.....

ناشناس گفت...

دچار عزيز من قبلا هم اشاره کردم هيچکدام از کامنت هاي کيا رو در مورد وابستگي شما رو قبول ندارم و از اول هم نداشتم حتماً ميدانيد که بين من و کيا اختلاف نظر هم بسيار هست اما فضاي بالاترين مسوم شده
و مديران بالاترين رسما از تفکرات مذهبي حمايت مي کنند و اين عملکرد را پيش از رسمي شدن مسئوليت شما هم شاهد بوديم, شما قضاوت کنيد در شرايطي که دوستان مذهبي بالاترين را بمباران کردند و از هيچ تهمت و توهيني فروگزار نيستند حساب کيا ارين به خاطر يک جرو بحث لفظي کوچک بسته ميشود باز هم خود شما قضاوت کنيد در شرايطي که ديگر دوستان به گرفتن اکانت از ديگرن اعتراف کردند شما اکانت هاي واگزار شده
به کيا را يکي بد از ديگر بستيد سئوال اينجاست که چرا اتهامات وارد از سوي کيا را رسما پاسخ ندايد و لحن خود را در برخورد با کيا عوض کرديد و عملا از پيگيري اتهامات خود صرفنظر کرديد ولي ناگهان و بعد از ماه ها و ظرف 24 ساعت اخير تصميم به بستن کيا گرفتيد, چرا با اکانت هاي مذهبي متخلف هيچ برخوردي نکرديد و با استناد به قوانين نانوشته اکنت هاي حامي کيا را بستيد, شما قضاوت کنيد اين مسائل در كنار هم شائبه جهت دار بودن تصميمات مديريت به نفع کاربران مذهبي را به وجود نمي آورد, اتهام وابستگي بالاترين به جمهوري اسلامي از نظر من از اصل توهم است اما شائبه جهت دار بودن تصميمات مديريت به نفع گرايشات مذهبي جاي تامل زياد دارد, البته همانطور که قبلا اشاره کردم تمام اينها را مي توان و بايد به حساب سو مديريت گذاشت و نه سو نيت, و اما براي آينده در نظر داشته باشيد پيگيري قانوني اتهامات در تمام قوانين مهلت مشخصي دارد و در صورت توافق بين طرفين دعوا رجوع به اختلافات گذشته
در تمام قوانين بي اعتبار است و بر اين اساس بسته شدن اکنت کيا با استناد به مسئله دار بودن کيا و طرح مسائل قبلي هم غير منطقي

خیابان شماره 11 گفت...

هی گاد فادر٬ احیانا اسم شما «مادر فاکر» نبوده مامور ثبت احوال اشتباه نوشته باشه؟ ببین کی داره اینجا دم از قانون میزنه. آخه جوجه حزب اللهی مزخرف شپشوی چرب موی! تو با شش تا اکانتت داری حرف از قانون میزنی؟

ناشناس گفت...

به نظر من تمام کاربران ازاديخواه، سکولار و معتقد به دموکراسي بايد بالاترين رو تحريم کنند.....کسانيکه فکر ميکنند که اگر بمونند ميتوند کاري کنند در اشتباهند و به سرنوشت دگرانديشان در ج.ا دچار خواهند شد...**يا حذف يا خنثي**.....به غير از اين اگر بمونند به بالاترين مشروعيت ميدهند که اونهم ژست دموکراسي نداشته رو بگيره....

ناشناس گفت...

بهتر است برای مدتی به سایت بالالینک برویم و با اینکه سایته نوپاییه به نظر میرسه که اشکالاته بالاترین رو رفع کرده و کادر دیکتاتوری مثل بالاترین نداره. اونجا رو شاید بشه ساخت و از دست این دیکتاتورهای مذهبی راحت شد. حساب فرنازی هم بسته شد. درود بر احمدی نژادهای زحمت کشه بالاترین که همه مخالفان رو تار و مار کردند

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

من متاسفانه کسي رو تو بالاترين نميشناسم و با هيچ کاربري در ارتباط نيستم فعلا تا ايديمو بهش بدم....ولي اين اخرين باري هست که از ايديم استفاده ميکنم .....منهم ديگه نميام که نگن دهه شصتي ها بي معرفت بودن ....

ناشناس گفت...

اوه اوه کیا داره میره بالالینک. از همین الان به فاک رفتن بالا لینک رو به صاحبانش تسلیت می گم. شرط می بندم همین الان میره اونجا 50 ، 60 تا آیدی باز می کنه که خوار سایت رو اساسی بگاد.

ناشناس گفت...

هرکی با شیعه در افتاد ور افتاد. جدم به کمرشون زد
از این به بعد هم بساط رو ببینین بدبختا، گمشین بیرون اونجای چای آدم های کوچیک و خود فروخته لامذهب نیست

ناشناس گفت...

الکترا جان حیف شد. همه برای این سایت زحمت کشیدیم ولی چه فایده داره وقتی همه دوستان رو با بی عدالتی اخراج میکنند. بالاترین برای من تمیرین دموکراسی بود ولی این تمرین با حمله لباس شخصی ها و به حمایت بالادارها بار دیگه خصلت دیکتاتوریه این افراد رو هویدا کردو بازی دیگه به پایان رسید. اینها نمیدانن که صعود به اورست 2 ماه طول میکشد اما سقوط تنها 12 ثانیه است. بالاترین محکوم به سقوط است.

ناشناس گفت...

برو گم شو بد بخت!! واسه من تمرین دموکراسی بود!!! کس شر نگو پدر بالا بیامرز!!! ثانی جان خوب کردی دهن این ارازل و اوباش رو سرویس کردی. گم شین برین، فرار مغزا س دیگه ؟ آره؟ پس برین گم شین مغزای آزادی خواه کس شر. اونچا چای شما نیست.
----
بازم میگم هرکه با شیعه ور افتاد در افتاد. جدم زد به کمرتون. بقیه تونم میریزیم بیرون

ناشناس گفت...

کیا اینجوری تمرین دموکراسی می کردی؟
https://balatarin.com/permlink/2007/6/4/1067172

ناشناس گفت...

علی دچار دهنت رو بشور و بعد از کوروش نام ببر. خیانت کار و مزدوری مثل تو قبل از اوردن اسم کوروش باید دهانه کثیف خود را آب بکشد. کوروش با دعای خیر خویش ایران از دشمنان ادم فروش و وطن فروش و خائنی مثل علی مهریزی در امان نگاه خواهد داشت و مردم ایران این جماعته فاشیست را له خواهند کرد

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
. گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

آدم های حقیر
---------------

ياد گرفتم که : 1. با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنياي احمقانه خويش خوشبخت زندگي کند. 2. با وقيح جدل نکنم چون چيزي براي از دست دادن ندارد و روحم را تباه مي کند . 3. از حسود دوري کنم چون حتي اگر دنيا را هم به او تقديم کنم باز هم از من بيزار خواهد بود . 4. تنهايي را به بودن در جمعي که به آن تعلق ندارم ترجيح دهم

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

سلام بر شهدا و از دست رفته گان بالاترین

امروز با دقت اینجا رو خواندم و بسی خندیدم. اینکه شرافت خانوادگی و تعالیم زیبای مادر و پدرتان رو اینجا با اسامی ما نشان میدهید بسی باعث خنده و دلگرمی من است. لذت می برم از اینکه موجود حقیری مثل ورتیگونه (اسمت فرهاد بود نه؟(
با این میزان کینه از من می نویسد. حقیران عزیز حتی نمی توانید یک بحث بدون فحش بکنید دنبال چی هستید ؟؟
راستی کیا جان فامیلی ات آریا است درسته ؟
:)

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

اینجا چه خبره؟ این اعضای محفلی که ازشون نام بردند عجب ادب و نزاکتی دارند. به به. این ها گنگ در بالاترین هستند؟ وای به حال این بالاترین

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
خیابان شماره 11 گفت...

بازم میگم هرکه با شیعه ور افتاد در افتاد. جدم زد به کمرتون. بقیه تونم میریزیم بیرون

آخه کس مخ بیچاره! یک کم از سوراخ جاه مستراح که خونه ات باشه بیا بیرون و ببین که توی دنیایی که شش و نیم میلیارد آدم توش زندگی میکنه شما «شیعه» های شپشو به ۲۰۰ میلیون هم نمی رسید. یعنی حدود ۲-۳ درصد جمعیت دنیا مال شماست. تازه دنیا داره مزخرفات شما را تحمل میکنه. دعا کن به درگاه ابولی بی دست و رضا کفتر باز که روزی نرسه که با موشک کروز که صاف میاد توی چاه مستراحی که توش زندگی میکنی نزنن خونه خرابت نکنن.

خیابان شماره 11 گفت...

ببین «مادر فاکر» ببخشید «فادر فاکر» ببخشید «گادر مادر فاکر». اونایی که با اسامی دیگه کامنت میدن من نیستم. من اسمم همینه وبلاگ هم دارم دلیلی هم ندارم با اسامی دیگه کامنت بدم. از توی توهمات خودت بیا بیرون. یک بار بهت گفتم از سوراخ فاضلاب چاه جمکران بیا بیرون و یک نفسی توی هوا بکش برای ریه هات خوبه.

خیابان شماره 11 گفت...

شمن جان! این کیه اینجا حشری شده اینجا را با صحنه فیلم پورنو اشتباه گرفته؟ بابا ببند آی پیش را نگذار اینجا در پراکنی کنه.

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

عجب وضعيتي شده
اينجا, بعضي دوستان شخصيتشون رو نشون دادن! شمن جان يه زحمتي بکش کامنت هاي رکيک رو پاك کن بتونيم اينجا به بحث ادامه بديم

ناشناس گفت...

من واقعا از این افتضاحی که یک سری از در اینجا در ساعت های گذشته به وجود اوردند متاسفم واقعا شرم آوره . مثل اینکه حرکت جمعی در ترک بالاترین خیلی ها رو عصبانی کرده و امروز هم لینک خداحافظی شاهولی رو حذف کردند و در اینجا هم عقده های خودشون رو گشودند و این همه فحش و ناسزا دادند. سیستم بالاترین با چنین کاربرهایی یک سیست مریضه که چار ه ای جز ضعیف شدن نداره. من از طرف این افراد از همه معذرت میخواهم. و در جواب کلیه کامنتهای توهین امیزی که خطاب به من بود تنها به سکوت بسنده میکنم

ناشناس گفت...

اصلاحیه: من واقعا از این افتضاحی که یک سری از در اینجا در ساعت های گذشته به وجود اوردند متاسفم. واقعا شرم آوره . مثل اینکه حرکت جمعی در ترک بالاترین خیلی ها رو عصبانی کرده و امروز هم لینک خداحافظی شاهولی رو حذف کردند و در اینجا هم عقده های خودشون رو گشودند و این همه فحش و ناسزا دادند!!! سیستم بالاترین با چنین کاربرهایی یک سیستم مریضه که چار ه ای جز ضعیف تر شدن نداره. من از طرف این افراد از همه معذرت میخواهم. و در جواب کلیه کامنتهای توهین امیزی که خطاب به من بود تنها به سکوت بسنده میکنم

ناشناس گفت...

کی اومده با اسم من به فحاشی پرداخته؟ محسن تو بودی؟

‏«قدیمی ترین ‏‹قدیمی تر   ‏1 – 200 از 215   ‏جدیدتر› ‏جدیدترین»